Prihaja obdobje novoletnih zaobljub....

Še dober mesec nas loči do novega leta. Začetek novega leta je ponavadi čas prelomnic, je čas, ko si zaobljubimo, da bomo naredili spremembe. Ko si jih zastavimo, smo visoko motivirani, potem pa začne motivacija iz tedna v teden vse bolj popuščati.

Poznate to situacijo?

Kako torej ohraniti motivacijo za vadbo, motivacijo za dolgoročno izgubo kilogramov, motivacijo za zdrav način življenja?

V nadaljevanju je zapisanih 5 korakov, ki vam bodo pomagali ohraniti voljo vse leto. Zaobljube bodo tako postale nekaj, na kar boste ponosni.

1. Osebni trener

Vadba z osebnim trenerjem je bolj učinkovita kot vadba v velikih skupinah, saj trener spremlja, kako izvajate vaje, vas nauči pravilne izvedbe vaj, pokomentira vaš napredek, vam svetuje in vas pri tem vzpodbuja. 

2. Vadbo izvajajte v paru

Vadba v paru dviguje motivacijo in vas spodbuja, da “sotrpina” na treningu ne pustite samega. 

3. Cilj si razdelite na več manjših ciljev

Prvi cilj je, da začnete hoditi v telovadnico. Ko boste vadbo osvojili do te mere, da vam bo to prišlo v navado, da boste vadbo z veseljem obiskovali oziroma, da vam bo “nekaj manjkalo”, če boste trening izpustili, je čas, da si postavite nov cilj. Če želite shujšati, bo naslednji ukrep pogovor s trenerjem, pregled vaših prehranjevalnih navad in priprava prehranjevalnega načrta…

PRIJAVITE SE NA BREZPLAČNO PREIZKUSNO VADBO

4. Ne pričakujte čudežev

Če se do sedaj niste pretirano gibali, sprememb ne morete pričakovati čez noč. “Maraton tecite z majhnimi koraki” in telesu dajte toliko kot potrebuje in zmore. Trener vas bo usmerjal in dodajal težo vašim treningom, takrat, ko bo telo na to pripravljeno. 

ZAUPAJTE VASE in BODITE POTRPEŽLJIVI

Vedno imejte v mislih, da ni težava praznični čas, ko ste se morda malo pregrešili, celotni situaciji daje težo preostali čas, torej čas med letom.