5 nasvetov kako ostati motiviran za vadbo

Vnesite termine za vadbo v vaš urnik

Naj bodo termini za vadbo enako pomembni, kot tisti za obisk zdravnika. Na začetku tedna si vzemite nekaj minut in vpišite vse načrtovane termine za vadbo v vaš urnik. Seveda ne pretiravajte. Naj telo miruje 1- 2 dni na teden.

 

Imejte načrt vadbe

Nič ni slabšega kot preživeti eno uro na kardio napravi in se nato brezglavo premikati od ene do druge naprave za vadbo. Če želite doseči zastavljene cilje, ni dovolj, da cele dneve preživite v telovadnici. Potreben je jasen načrt vadbe. Najbolje, da načrt sestavita skupaj z vašim trenerjem.

 

Naj nas ne bo strah zamenjati dni za določeno vrsto vadbe

Vsi imamo dneve, ko nam vadba ne diši najbolje. Prav tako nam niso enako všeč vse vrste vaj. Enim je ljubši kardio trening, drugi bolj uživajo v vajah za moč. Nič ni hujšega, kot na slab dan delati vaje, ki nam niso ljube. Hitro se bo namreč zgodilo, da bomo nad obiskom telovadnice obupali. Če kdaj le s težavo pridemo vadit, je najbolje, da delamo vaje, ki so nam najbolj všeč. Tiste manj ljube pa pustimo za dni, ko smo za trening motivirani in dobre volje.

 

Najdite prijatelja, ki vas ne bo pustil na cedilu

Nekateri ljudje vadijo najraje sami, vendar je za tiste, ki občasno potrebujejo dodatno motivacijo najbolje, da redno vadijo s prijateljem ali v skupini. Sami namreč hitro najdemo izgovor, da kakšen trening izpustimo. Če smo za vadbo zmenjeni s prijateljem ali celo skupino, je to veliko težje.

 

Prijateljsko tekmovanje vas lahko podžge

Tudi če niste tekmovalni tip, je dobro, da v telovadnici najdete osebo ali skupino, ki je pri vadbi nekoliko boljša kot vi. Nagradi tekmovanja sta lahko dve. Z redno vadbo izboljšate svoje zmožnosti ali pokažete, da ste bolj vztrajni od konkurence, ki od redne vadbe odstopi prej kot vi. Oboje je krasna motivacija, da redna vadba res postane vaša navada.